objavi na
pozareport.si

forum

Zadnje objave
7 DNI V TEDNU
pred 2 dnevoma
Ja, Simona Kustec naj odstopi, pa vsaj še Jani Möderndorfer in vodstvo SD. Pa tudi Čeferin je bil brez maske! Zahteve (dela) javnosti po odstopu Simone Kustec, ministrice za izobraževanje, znanost in šport (SMC), ker na rahlo dobrodelni prireditvi Olimpijskega komiteja Slovenije (vir), in to z neposrednim prenosom na TV Slovenija, ni nosila zaščitne maske, ki jo Janševa vlada, katere ministrica je, priporoča ali zapoveduje drugim, so povsem upravičene. Zato bi ministrica morala o svojem odstopu vsaj razmisliti, ga vsaj ponuditi, če že noče nepreklicno odstopiti.
Zahteve po odstopu Simone Kustec pa nimajo prav nobene pravice postavljati politiki iz opozicije, vsaj večina njih ne. Recimo zdaj tako glasni Marjan Šarec, če vsi zelo dobro vemo, da je poslanec njegove LMŠ Jani Möderndorfer pred časom sredi državnega zbora zaščitno masko celo demonstrativno snel ..

Ko poslanec LMŠ Jani Möderndorfer demonstrativno sname masko ...

... in je do izredne seje državnega zbora o interpelaciji zoper notranjega ministra Aleša Hojsa (SDS), torej do prejšnjega petka, preprosto ni hotel več nositi. Pa je bil njegov strankarski šef Marjan Šarec ob tem ves čas čisto tiho.
Podobno velja za vodstvo Socialnih demokratov z voditeljico Tanjo Fajon na čelu, ki so se prav te dni kot prva slovenska politična stranka postavili na stran tako imenovanih zanikovalcev pandemije covida-19 - ob bok, recimo, slovenskim estradnikom Marku Potrču, Wernerju, Tanji Ribič Đurić in Dejanu Bojiču pa Donaldu Trumpu v ZDA in skrajno desnim strankam po Evropi - ter se gredo organizirano politično akcijo proti nošenju mask v šolah in vrtcih:



Zato je prav, ko že govorimo o potrebnih odstopih politikov ali voditeljev, če hočete, ki naj bi bili ljudem za zgled, da naj odstopijo vsi, od Simone Kustec do Janija Möderndorferja in vodstva stranke SD. Po možnosti še danes.
Za večinske medije, ki glasno zahtevajo odstop Simone Kustec, ne pa tudi odstopa Möderndorferja in vodstva stranke SD, pa je, kot vidimo, dodatno hudo nerodno, ker je bil na sporni prireditvi OKS, kjer so vsem na očeh kršili predpisana zaščitna pravila NIJZ, tudi "slovenski odrešenik" in predsednik Uefe Aleksander Čeferin - brez maske. Toda družabna omrežja so neusmiljeni pričevalci:

Vir: twitter

So pa večinski mediji ta delček sporne prireditve OKS z ljubljenčkom in varovancem teh istih medijev Čeferinom zato raje kar zamolčali ...
7 DNI V TEDNU
Sep 18, 2020
Tarča naključno razkrila, česar na RTV niso želeli: Neverjetno bleferko Tanjo Fajon in zoprnega lažnivca Šarca - z grimasami Sinočnja oddaja Tarča ni bila čisto brez dodane vrednosti, ravno nasprotno: Povsem naključno, povsem nehote je namreč razkrila, česar si na RTV Slovenija seveda niso želeli. Prisotnim televizijskim gledalkam in gledalcem je z besedo in sliko v živo razkrila neverjetno, tako rekoč brutalno bleferstvo, populizem in demagogijo voditeljice Socialnih demokratov Tanje Fajon, sicer evropske poslanke (namreč, kar je res, je res, tako vsebinsko prazne populistke in demagoginje ali z eno besedo bleferke novodobna slovenska politika še ni imela; no, ankete javnega mnenja sicer kažejo, da so jo ljudje in volivci zunaj mehurčka ožje volilne baze SD na srečo že spregledali), in še vedno velikega lažnivca Marjana Šarca (primer Aleksandre Pivec in projekta SRIPT - ne nazadnje, vse to je možno tudi natančno preveriti v arhivu portala, ki ga pravkar berete), podprtega s tistimi zoprnimi grimasami oziroma precej bizarno obrazno mimiko, in kar je pri tem pravzaprav še najlepše, oba sta se razkrila čisto sama, po "svoji krivdi". Nihče ju v to ni (pri)silil, še najmanj voditeljica oddaje Erika Žnidaršič. Sicer pa vse to že sproti beležijo ter komentirajo twitter in druga družabna omrežja.
- Tanja Fajon:



- Marjan Šarec:





... in potem se je Šarec na Tarči med drugim še dodatno osramotil s svojim verbalnim opisom početja evropskih poslancev LMŠ, Klemna Grošlja in Irene Joveve:



Je pa težko razumljivo, zlasti za državno TV Slovenija, ki jo financiramo davkoplačevalci, zakaj voditeljica oddaje tovrstnih monologov in neodgovarjanj na postavljena vprašanja s strani Fajonove (na primer: Žnidaršičeva jo vpraša, zakaj se opozicija nikakor ne more dogovoriti za skupnega mandatarja, Fajonova pa mirno odgovarja o težavah v zdravstvu in Viktorju Orbanu ter Madžarski, zraven pa si že izmisli žensko vodstvo Nacionalnega preiskovalnega urada, kot bi kuhala neko mineštro, zmešano iz raznih člankov portala Necenzurirano) preprosto ne prekine ali pa Šarca sooči z evidentnimi lažmi; ker voditeljica oddaje je zato tam, zato je natrenirana in plačana, poleg tega je taista Erika Žnidaršič v taisti oddaji pri Mateju Toninu striktno vztrajala pri vsaki njegovi vejici ali besedi. Res pa je, da supervljudni Tonin na to igro tudi vljudno pristaja. Hja, Aleš Hojs zanesljivo ne bi in bi potem naslednja Tarča - zaradi bolezni v ansamblu - spet odpadla ...
Sicer pa je bila vsebinska raven včerajšnje razprave na Tarči vsaj trikrat nižja od povprečne oddaje Faktor na TV3 - z voditelji oddaje vred! 
7 DNI V TEDNU
Sep 13, 2020
Za te ogabne zlorabe športnikov na RTV pa bi nekdo nekoč res moral odgovarjati. Tudi kazensko! Med športnimi prenosi (in drugimi športnimi oddajami na TV Slovenija) se znotraj oglasnih blokov zadnje tedne množijo posnete "samoizpovedi" znanih slovenskih športnikov, kjer športniki, še aktivni ali že upokojeni, z napisanimi - bolj ali manj - politikantskimi ter zavajajočimi teksti, ki jim jih seveda napišejo drugi, morda celo sami novinarji na RTV Slovenija ali pa na sedežu kakšne najete PR agencije, berejo s trotlbobna o tem, kako oni podpirajo RTV, zakrinkano sklicujoč se ravno na športne prenose, ki nam jih omogoča RTV Slovenija?!
Pri čemer vsebina teh nastopov športnikov skorajda nima nobene zveze s televizijsko realnostjo, saj so športni prenosi vedno manj odvisni od RTV Slovenija, ampak vedno bolj, celo odločilno, od lastnikov športnih televizijskih kanalov, velikih svetovnih agencij in finančnih interesov športnih korporacij in organizacij, zato je že na prvi pogled razvidno ter očitno, da gre pri zrežiranih nastopiv športnikov, češ, "ohranimo javno RTV in naj bo vse tako kot je bilo doslej," zgolj za bizarno obrambo RTV-jevske elite in drugih privilegijev ob predlaganih spremembah medijske zakonodaje. Ampak tudi te njihove črne medijske operacije skozi zavedene športnike plačujemo davkoplačevalci.
Ogabno dobesedno na vse strani, do konca. Res.
In zato bi/bo za te ogabne politikantske zlorabe programskega časa, davkoplačevalskega denarja in boljkone naivnih športnikov (pri čemer seveda dopuščamo možnost, da so nekateri resnično naivni, recimo deskar Žan Košir, drugi, na primer nekdanji veslač Iztok Čop, pa verjetno dokaj dobro vedo, zakaj se v resnici gre), nekdo in nekoč na RTV Slovenija res moral odgovarjati, tudi kazensko.
7 DNI V TEDNU
Sep 10, 2020
Kaos Trusted Branda RTV: Tarče odpadajo, zasebni partnerji novinark Tarče pa sami biznisirajo z maskami?! RTV Slovenija nima prave sreče. Ravno takrat, ko dobivajo naziv "Trusted Brand Slovenija" (zaupanja vredne slovenske blagovne znamke), sredi osrednje informativne oddaje njihovi novinarji splošno znanega avstrijskega kanclerja Sebastiana Kurza kakor pomotoma razglasijo za nemškega kanclerja, Ivo Vajgl, nekdanji večkratni nekredibilni politični prestopnik, sicer tudi bivši diplomat in nekdanji novinar, na Odmevih zavestno širi lažne novice, da taisti Kurz ni hotel priti na nedavni blejski strateški forum, ker se ni želel srečati z "višegrajci", čeprav se je avstrijski kancler Kurz že takoj naslednji dan po tej Vajglovi izjavi z višegrajci srečal sredi Dunaja, nekdanji trusted brand voditelj Slavko Bobovnik izgublja zadnje trohice ugleda s primitivnimi izpadi po družabnih omrežjih, voditelja zabavne oddaje Kaj dogaja z Jonasom Jonasa Žnidaršiča zamenjajo s Tilnom Artačem (to je nekaj podobnega, kot če bi ameriški Oprah Show vodila voditeljica, ki se ne bi imenovala Oprah), potem jim pa odpade še paradna oddaja Tarča, menda - uradno - zaradi "bolezni v ansamblu".
Ker pa je, bodimo no resni, praktično nemogoče, da bi tedenske oddaje na državno financirani TV Slovenija ob tolikšnem številu zaposlenih in drugih sodelavcev odpadale zaradi bolezni, ni variante, saj se vsi televizijci, če je treba, tudi po vseh štirih privlečejo v studio, samo da so lahko pred kamero ...



... zato gre bolj verjeti informacijam, da je prišlo do spora znotraj uredništva Tarče, še bolj konkretno, da naj bi počilo med novinarko Natašo Markovič in voditeljico Eriko Žnidaršič. In to po zadnji Tarči, ko se je TV Slovenija z nepripravljeno oddajo na podlagi agende "rušimo vlado" novinarsko povsem blamirala, tako rekoč osramotila, toda v živo, pred javnostjo, je to (spet) morala požreti Žnidaršičeva. Na družabnih omrežjih so jo nekateri razglasili celo za "tarčo posmeha". Nataša Markovič ima sicer tudi sama voditeljske ambicije.
Za nameček se širijo govorice, da naj bi med prvim valom pandemije koronavirusa želel z maskami na hitro zaslužiti tudi zasebni partner novinarke Tarče Nataše Markovič, širši javnosti manj znani Matej Gorjanc, in to menda ravno takrat, ko je taista novinarka Markovičeva na Tarči razkrivala domnevno sporne posle z maskami?! Ljubljanski viri pravijo, da naj bi Matej Gorjanc že najel šivilje za šivanje mask, kaj se je dogajalo potem, pa še raziskujemo ...
7 DNI V TEDNU
Sep 04, 2020
Ponavadi gre za denar: Marku Potrču 285 tisoč evrov, odprl je že tretjo firmo, Lili Žagar pa torbice za 750 evrov Pri Marko Potrču, ki se ob drugem valu covida-19 na družabnih omrežjih pojavlja kot glasen naprotnik preventivnih zdravstvenih ukrepov in kot "zanikovalec" pandemije novega koronavirusa, gre za denar ali pa se želi lansirati v politiko, pravijo številni Mariborčani, ki lokalca Potrča seveda (naj)bolje poznajo. Potrč sicer grozi, da se v boju proti ukrepom zaradi covida-19 ne bo ustavil, toda naši viri so prepričani, da se bo ustavil tisti hip, ko bo to zahteval eden od njegovih sponzorjev.
Kakorkoli, Potrču finančno zagotovo ne gre slabo, toda pandemija naj bi mu odnesla številne poslovne angažmaje, kot so vodenje prireditev in različna sponzorstva. Širša javnost Potrča sicer pozna predvsem kot radijskega in občasnega televizijskega voditelja (Galileo na Planet TV - na Planetu se je njegov vzpon začel pod nekdanjo direktorico Tino Česen, ki naj bi naravnost oboževala "mlajše fante" s Kanala A, kot recimo Marka Potrča in Blaža Jarca), manj pa je znano, da je trenutno (so)lastnik dveh podjetij in ima status samostojnega podjetnika, posli pa mu letno - po javno dostopnih podatkih - navržejo nekaj manj kot 300 tisoč evrov.
Tako ima Marko Potrč doma v Pesnici, hiši, ki naj bi jo na družinski parceli s kompenzacijo ugodno dobil od podjetja Lumar - montažne hiše, registrirano podjetje Vizual 7, d. o. o., ki se ukvarja s televizijsko, video in filmsko produkcijo, in s. p. Voditelj.si, kar mu je lani skupaj navrglo okoli 285 tisoč evrov prihodkov. Čeprav je tudi možno, da Potrč svoj status samostojnega podjetnika izkorišča (predvsem) zato, da denar iz svojega podjetja Vizual 7 bolj elegantno spelje na svoj transakcijski račun mimo večjih davčnih obremenitev; v tem primeru so njegovi realni skupni prihodki sicer bistveno nižji, vendar "davčno optimizirani":

Vizual 7, d.o.o. (vir: Gvin)
  Voditelj.si, s. p. (vir: Gvin)

Za sicer promovirano kot bolj dobrodelno dejavnost, imenovano Cestni heroji, ki razen delno vzpostavljene spletne strani trenutno menda ne živi in tudi ni točno znano, kaj naj bi se pod znamko Cestni heroji sploh dogajalo, pa je Potrč skupaj z dvema partnerjema februarja letos ustanovil še tretjo družbo - Heroji, d. o. o., prav tako v Pesnici, tokrat pa kar direktno za dejavnost oglaševalskih agencij:


Vir: Cestni heroji

No, sodeč po nekaterih komentarjih na twitterju naj bi Marko Potrč šel v akcijo negiranja covida-19 prav zaradi (ne)financiranja Cestnih herojev.
TORBICE LILI
Potrčeva zasebna partnerka in nekdanja televizijska Lili Žagar pa se zdaj ukvarja s prodajo ženskih torbic na spletu (vir). Njene torbice iz kombinacije koruznega ličja in usnja na LiliInti shopu stanejo od 450 do 750 evrov.
Lili Žagar ima status samostojne podjetnice sicer registriran na Ratežu pri Novem mestu, kar je, predvidevamo, njen stalni naslov, čeprav sicer živi v Pesnici.
NA SODIŠČU OPROŠČEN NASILJA NAD ŽENSKO ...
... ZARADI POMANJKANJA DOKAZOV

In spomnimo, Marko Potrču in njegovemu bratu Alešu Potrču je mariborsko sodišče dlje časa in začuda odmaknjeno od javnosti, čeprav je šlo za zvezdnika, sodilo zaradi (domnevnega) nasilja nad bivšo ženo Aleša Potrča Tino Dubrovnik. Ki pa menda ni bila edina deležna nasilja obeh bratov, ampak očitno edina ženska, ki je to nasilje prijavila. Toda zaradi pomanjkanja dokazov sta bila brata Potrč januarja lani nenadoma - oproščena.
Več o tem procesu, ki so ga mediji boljkone zamolčali, in so o njem začeli poročati, šele ko sta bila brata Potrča srečno oproščena, si lahko preberete tukaj.
7 DNI V TEDNU
Sep 02, 2020
Bizarno: Še preden članke objavijo sami, jih Cirman in Necenzurirano pošljejo Odlazku, za njegove tabloide. Spletni portal Necenzurirano, ki ga formalno izdaja družba Providentia medijske storitve, d. o. o., v večinski lasti javnosti popolnoma neznanega Nejca Rozmana (vir), ima bizaren poslovni model. Portal nima oglaševanja niti prodaje vsebin, torej klasičnih medijskih prihodkov, vendar denar od nekod vendarle prihaja, saj medij ni zastonj, čeprav se odgovorni urednik portala Primož Cirman očitno laže ali vsaj spreneveda, ko po ljubljanski novinarski sceni razlaga, da oni delajo zastonj, ker gre za javni interes boja proti fašizmu in Janezu Janši, živijo pa kakor od osebnih prihrankov.
Še bolj bizarno oziroma celo že smešno pa je dokumentirano dejstvo, da "raziskovalne zgodbe resnega novinarstva", kot se sami opisujejo na portalu, še pred objavo pošiljajo Odlazkovemu tabloidu Svet24, da jih lahko "ekskluzivno" objavijo tudi različni tabloidi v lasti tajkuna Martina Odlazka.
Namreč: portal Necenzurirano svoje članke objavlja zjutraj ob 5. uri in 55 minut. Minuli ponedeljek, na primer, so na Necenzurirano objavili članek o koncu stečaja Igorja Jurija Pogačarja ...



... No, popolnoma isti tekst, opremljen celo z enakimi fotografijami, se je še isti dan, v ponedeljek zjutraj, pojavil tudi na naslovnici tiskane izdaje tabloida Svet24, znotraj časopisa pa čez dve strani:



Ker se tabloid Svet24 na prodajnih mestih pojavi zgodaj zjutraj, ponekod celo pred 5. ali 6. uro, poleg tega se časopis tehnično pripravlja in tiska vsaj en dan prej, je popolnoma logično in jasno, da so Cirman in ekipa portala Necenzurirano svoj tekst o Igorju Juriju Pogačarju na Svet24 posredovali, še preden so ga objavili sami na svojem portalu. In takšnih primerov je ogromno, to se zgodi vsaj nekajkrat na teden, praviloma ob tako imenovanih največjih raziskovalnih zgodbah portala Necenzurirano. Nekaj ur kasneje se tekst iz tiskane različice časopisa pojavi tudi na spletni strani Sveta24, in zanimivo, v tiskani izdaji se članki s portala Necenzurirano ne podpisujejo, v spletni izdaji pa?!
Primož Cirman pa se ob tem spreneveda in laže še naprej. Novinarski srenji tako prostodušno razlaga, da Odlazkovi mediji zgolj "povzemajo" njihove članke. Kdor takšni neumnosti, da članek z nekega portala lahko povzamete že en dan prej, preden ga dotični portal sploh objavi, lahko verjame, naj pač verjame.
Toda poslovno-novinarski model medija, ki svoje avtorske članke še pred objavo na svojem mediju pošilja v objavo drugim medijem, in to tabloidom tipa Svet24, hkrati pa se reklamira kot resno novinarstvo, je popolnoma nelogičen in vsestransko bizaren. Poslovno in novinarsko ...
Zadnji komentarji

Zadnji komentarji

Facebook
Twitter
prikaži časovnico